Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Utváření obrazu žen ve firemních časopisech
Dlasková, Kristýna ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Interní komunikace je zásadní pro každou firmu. Ne vždy je však na ní tak nazíráno. Je přenašečem informací a firemních hodnot. Vychází z firemní kultury a zároveň ji ovlivňuje. Dále má vliv na atmosféru a výkonnost firmy, na angažovanost a celkovou spokojenost zaměstnanců. Souvisí tedy i s mírou jejich fluktuace. Pro fungování firmy je podle mnoha výzkumů podobně důležitá také diverzita, tedy zastoupení lidí různého pohlaví, původu, věku či vyznání. Tato různorodost vede k různorodosti přístupů a pohledů. Tím dochází například k efektivnějšímu řešení problémů nebo k lepšímu fungování týmů. Firmy by proto měly usilovat o rovnost mužů a žen v jejich pracovním prostředí a věnovat se podpůrným iniciativám, kde pomohou ženám k překlenování překážek na pracovním trhu. Česko je v rámci Evropské unie jednou z nejhůře hodnocených zemí co se týče rovnosti mužů a žen na pracovním trhu. Tato diplomová práce se věnuje propojení interní komunikace a témat týkajících se podpory žen v pracovním i osobním životě. Cílem této diplomové práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu dojít k tomu, jakým způsobem vybrané tuzemské firmy pracují s těmito tématy v interní komunikaci.
Strategie vnitropodnikové komunikace
Vávra, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce Strategie vnitropodnikové komunikace se zabývá komunikací uvnitř podniku. Zprvu se snaží shromáždit existující definice vnitropodnikové komunikace a vyvodit z nich takovou, která umožní co možná nejvhodněji vymezit předmět následujícího zkoumání. Další kapitoly teoretické části pojednávají o jejím strategickém řízení, vysvětlují jednotlivé problematické pojmy, jež jsou se strategickým řízením spojeny, a následně je aplikují přímo na oblast komunikace uvnitř firmy. Zároveň ho zasazují do kontextu rozsáhlejšího procesu a podávají příklady skutečností, z nichž je vhodné při vytváření komunikační strategie vycházet. V závěru teoretické části je podrobně rozebrána strategie vnitropodnikové komunikace - tato část se zabývá kritérii, které je možné zohledňovat při výběru jednotlivých cílových skupin a komunikačních nástrojů, jimiž budou u těchto cílových skupin naplňovány požadované cíle, a zodpovídá otázky proč a jakými způsoby implementovanou komunikační strategii vyhodnocovat. Praktická část zasazuje tyto teoretické pojmy do praxe a na případu Vodafonu dává ostatním institucím příklad, jak může interní komunikace efektivně fungovat a jakým způsobem se dá vyhodnocovat. Ve svém závěru zhodnocuje míru, v jaké praxe koresponduje s popisovanou teorií a navrhuje, jak by se interní komunikace...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.